Vem i Greys dör, och vem överlever?

Ja mina vänner... Det är frågan.

Men jag tror vi kan kallt räkna med att T.R. Knight inte återvänder.

Jag följer inte Greys men såg sista avsnittet och jag måste säga att det var en cliffhanger utan dess like. jag är helt såld på TV serier och jag har alltid åsikter om huruvidare man avlsutade rätt, om det är rätt eller fel att lägga ner, etc etc. Så när jag såg slutet på denna säsong så var jag hetl förstummad. Vilket underbart slut. Vilken cliffhanger och vilken PUBLIK RESPONS!!!

"Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ni får inte låta oss vänta på vem som lever och vem som dör."

Det är fullkomligt makalöst skrivet. Självklart tar det inte lång tid innan folk skriver protestlistor som om deras egna liv hängde på karakt'ärernas överlevnad men någonstans, innerst inne, kan jag ändå relatera.

En serie som hetter Jericho skulle läggas ner. I ett av avsnitten refererade man till uttrycket "Nuts" som, efter väldigt mycket fortkortat arbete, ungefär betyder "FUCK YOU". Så när serien las ner startade hardcore fans en hemsida där man kunde köpa EN jordnöt och skicka till TV bolaget.

Well, när bolaget hade fått ett gäng miljoner nötter till sin trappa så tog man sitt förnuft till fånga och skrev en säsong till. Personligen tycker jag dom kunde struntat i det men, det visar ju bara vilken makt tv tittare har.

Undra om jag kan få tillbaka John Doe....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men Izzie får absolut inte dö!!!

2009-06-18 @ 15:15:26
URL: http://redlipstick-jennie.blogspot.com
Postat av: Frogprincess

Grey's är den enda tv serien som jag följer och jag är förkrossad över slutet...

2009-06-22 @ 09:51:40
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Anonym

Izzie kommer dö. ingen av dem ´vill vara med mer.

2009-06-28 @ 11:12:56
Postat av: Malin

Jag är på att få tillbaka john doe! :)

2009-06-29 @ 11:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0