Ung och dum

Många unga tjejer tjänar snabba pengar på att vika ut sig. Vad jag inte kan förstå är att ovsett hur ung och dum man är (Man måste tråts allt vara 18 föratt vika ut sig) så verkar det vara ett återkommande problem att bilderna helt plötsligt dyker upp igen. Nehe?

Vid 18 får man vika ut sig, kriga, gifta sig, tatuera sig, gå på krogen och köra bil. Wow... Vi anförtror dagens ungdom med dom mest grundläggande "rättigheterna" som krävs för att vara vuxen men ändå är dom inte mogna nog att ta genomtänkt beslut om utvik.

O andra sidan, jag har gjort mycket dumt i mina dagara, både innan och efter jag fyllt 18 så jag ska kanske inte säga så mycket.

Mina vänner, I give you Natascha. (Som förövrig, enligt mig, inte ens är speciellt vacker att titta på)

Det är dessutom inte bara Natsacha som "ligger yrt till" längre. Nu ligger ju även Leighton Meester från Gossip Girl illa tll. Det är makalöst vad folk gör för pengar. Vill inte ens veta vad för skit som skulle komma fram om jag blev kändis en dag. :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0