Smärtgräns utöver det vanliga

jag hade itne tänkt kommentera detta över huvudtaget enbart för att det är så dumt men jag har själv varit ung och inte förstått att mina uppenbara lägner inte föll allmänheten i smaken så nu har jag helt enkelt inget val.

"Jag kände ingen smärta när han började så jag somnade..."

Hmmmmm..... Jag har aldrig tatuerat mig men väl piercad både det ena och det andra och det är bara ETT nålstick! Tro mig när jag säger att det hade krävts en ganske enorm mängd alkohol för att jag inte skulle märka om någon gjorde det 56 gånger i mitt ansikte.

Nej nej nej lilla vännen, erkänn och få det avklarat. (Någon sa häromdagen att hon redan hade erkännt men jag hittar inget belägg för det så jag skiter i det.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0