Sex säljer

Eller?

Jag vet inte hur jag ska ställa mig till detta. Det går helt enkelt i samma spå som allt jag skrivit om tidigare.

Visst, detta berör mig inte. Jag störs inte av att man säljer jeans med sex men ju mer man tänjer gränsen desto otydligare blir den och snart har vi ett fullbordat samlag som reklam. Det hade inte heller stört mig men jag är inte så säker på att jag hade velat förklara det för min 9-åriga dotter.



Tycker ändå att Diesel gjorde den bästa: (Nej jag tror inte denna är äkta men vem vet....)




O andra sidan, när man går till www.diesel.com/xxx som man rekommenderas att göra så verkar det helt plötsligt väldigt äkta...

Kommentarer
Postat av: Akilles

hahahahahha "wanna know what' comes between me and my calvins?....nothin"

2009-06-23 @ 15:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0