"Porren" sprider sig från fastlandet.

Jag blir så hiskeligt glad när jag läser att den öländska byn Skogsby ska få en stripklub.

Titta bara på bilden... Det är ju inte ens en klub, det är ju ett café, och släng ett öga på ägaren som donar och pysslar innan öppningen? Kom igen... Hur bra är det inte???



Jag tycker ämnet erotik (porr för vissa, sensuellt för andra) är väldigt intressant att diskutera. Eller egentligen är det inget kul att diskutera för folk är så djupt rotade i sina rutiner att man verkar tycka det är tabu. Vi stressas näst intill ihjäl att tro att sex är något som sker bakom stängda dörrar och som man inte pratar om. "What happens in the privata sovrummet stays in the privata sovrummet." Men varför ska det vara så?

Vad är det som är så tabu med sex? Varför ska det vara så pinsamt att berätta vilken otrolig orgasm din partner gav dig, eller hur skänt det kändes när h*n gjorde si eller så? Borde vi inte kunna lära oss mer av varandra istället för att tiga ämnet till döds? Tänk bara hur många människor som är sexuellt otrillfredställda som går och nöjjer sig med vad dom får när en öppen konversation kanske skulle kunna ändra på ALLT det. Jag vet inte, jag tycker bara det är hyckleri. Alla gör det, förutom Guinness, så det är ju bara naivt att tro att dina kollegor, vänner och bekanta inte funderar på vad just NI hittar på när dörren till sovrumet stängs.

Dessutom tycker jag att det är ironiskt att det krävs någon som heter Dragan Bratic för att uttrycka sig på detta sättet:

"Det finns så mycket annat som jag tycker är värre i det här landet. Sverige är en demokrati, alla som vill se en stripshow har rätt att göra det, säger han."

Dragan, du kan öppna stripcafé i min stad när helst du vill. För mig är du en Svensk hjälte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0