Ponten vs Dreamhack

Jag gjorde just detta inlägget på en blogg och vill dela med mig av det till er.
Men, jag BER er... Titta på klippet innan...



Mitt inlägg på bloggen:

"        Jag är ledsen men det här är bara pinsamt. En hel generation av idioter rent ut sagt ställer sig mot en person som kämpar för det som är rätt. Hur alla än vrider och vänder på det så är det INTE ok att ladda hem film, tv eller musik från internet. Jag gör det så jag hycklar inte med att Ohhhh det borde vara ok men kom igen... Pontén blir ju fullkomligt back-stabbad här. Jag har inte till mycket till övers för Pontén men jag tycker hand gjorde HELT RÄTT här....

Fy fan för pissungar som tycker att man kan sno vad som helst utan att man ska vara ansvarig för det. Jag inser trots allt att det jag gör strider mot lagen.

http://fraggelberg.blogg.se/2009/june/david-i-lejonkulan.html

Jag är sorry men det här är fan pinsamt. Jag hoppades på att generationerna under mig skulle kunna driva en vettig debatt om fildelning men allt men kommer fram till här är att folk bara vill tanka hem schite utan att betala.

För en gångs skull så står jag på Pontén sida. Thank you Dreamhack!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0