Ovanligt korkat...

Har ni någonsin sett någon hänga från en klippa i en film och hört dom få kommentaren:

"HANG ON!!!!"

Nehe? Är det DET du vill att jag ska göra. Fan vilken tur att du sa det, jag tänkte precis släppa och hoppas på det bästa.



Eller varför inte denna...

"Kör försiktigt"

Nej jag tänker MEDVETET riskera mitt liv och se till att andra fruktar mig i trafiken.


Eller oh, oh oh... Min favorit.... 3 killar på en gymnasieskola anmäls för misstänkt våldtäckt och dom anlednignen till att dom inte stängs av är:

"Enligt skolans kurator var det aldrig aktuellt att stänga av de tre pojkarna. – I så fall hade vi pekat ut dem inför resten av skolan, och det ville vi inte, säger kuratorn."

Sorry... Men det här var ovanligt jävla korkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0