Ooops I did it again...

Nu vankas det ny film för Brittan och jag måste säga att även om jag inte ser henne i en så pass allvarlig roll som detta vankas så såg jag ändå lite fram emot att få se hur hon skulle tackla det hela. Dvs tills jag läste hela artikeln och fick reda på vad filmen EGENTLIGEN gick ut på.

"Britney Spears förhandlar just nu om en huvudroll i ett drama som utspelar sig under andra världskriget."

Ovan funkar, men sen kommer det:

”The yellow star of Sophia and Eton” kretsar kring Sophia LaMont som skapar en tidsmaskin, reser tillbaka till andra världskriget och faller för judiske lägerfången Eton. "

Wow! Really? Tidsmaskin?

Kommentarer
Postat av: MFC

Imagine... Britney is the bean in the cup of coffee..... äh se länken bara



http://www.youtube.com/watch?v=oRWwI61so5Q

2009-06-25 @ 20:40:51
Postat av: OLESSIA

åh britney

2009-06-26 @ 00:23:44
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0