Och diss igen...

Ytterligare en kommentar dyker upp:

"Jag vet inte om du får allt ditt nyhets-/nöjesintag från Aftonbladet, men du borde ändå förstå att Aftonbladet är skit. Dem har ingen koll, utan vill bara få folk att läsa. Du verkar inte heller förstå det här med sökmotorer och google där man faktiskt kan hitta massor av bra information. Om vi på t.ex. Digg söker på "Perez" så bombarderas vi av nästan 10 sidor om detta. Välj ut några utav dem, jämför och se vad man kan lita på.

Du kan där se att han faktiskt hade ringt till polisen och senare bad sina "fans" att sluta ringa polisen när de väl hade kommit. Så sluta tjafsa mot folk när du inte själv har någon koll.

http://digg.com/search/page6?s=perez&sort=newest"


Ännu en gång blir jag utpekad som någon som inte vet vad han pratar om enbart pga att den som skriver inlägget har en källa. Jag säger som jag gjort hundra gånger innan, det finns inget som säger att din källa är bättre än min. Jag säger inte att du har fel men att kommentera mitt inlägg och kalla mig för "någon som tajffsar", bara för att du har en annan källa, är lika korkat som att försöka krama vatten ur en sten. Det kommer inte hända...!!! Jag tar min information från ett ställe, och jag bygger en åsikt kring detta. Du tar din information från ett annat ställe och bygger din åsikt kring det. Jag har aldrig, och kommer aldrig, att idiotförklara dig eller säga att du har fel. Det är skillnaden mellan dig och mig.

Om du var där och såg vad som hände så kan jag backa på mina uttalanden men om du inte var det så är din åsikt lika viktig som min.

Kommentarer
Postat av: Max

Men du verkar ju inte förstå vad jag menar. Jag skrev att det finns andra ställen att få tag på fakta än aftonbladet. Därför visade jag dig en hemsida som länkar till över 100 andra sidor med både bra och dålig information. Därefter uppmanade jag dig till att läsa igenom några utav dem för att få en bättre och bredare syn på incidenten. Sedan kan du själv komma till en slutsats över vad som verkar rimligt eller ej.



Alltså om du hade läst igenom vad jag skrev lite noggrannare, och dessutom läst igenom några utav alla källor som jag länkade till så hade du haft bättre insikt i vad som hänt. För jag kan med största säkerhet säga att du inte kollade igenom min länk mer än några sekunder.

2009-06-22 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0