Nu är det snart Midsommar

Så hur ska ni spendera er midsommar? Själv ska jag förpassa mig till en ö mitt i Vättern och när vädret är som det är så kan ju det tyckas vara ganska korkat men, det är planerat sedan länge så det är bara att bita ihop och vara glad. Ska bli roligt att se 25 personer i en liten stuga... :):)

Inte helt otippat är det Gotland som erbjuder bäst väder. När Gotlänningar säger "Tillbaka till Sverige" så skojjar dom inte. Det är en helt annan värld där ute i havet. Huvudsakligen handlar det om att dom har en gul, varm sak i himelen sopm gör alla glada. Jag har hört att det kallas för... sol.

Det tråkiga med Midsommar är att man säger att det är "mitten av sommaren" vilket för mig känns OERHÖRT tragsikt men, det kan ha en hel del att göra med att Sverige generellt sett har bra sen-sommar. Det innebär att NEJ!!!! Vi har inte kommit halvvägs. Vi har inte ens börjat.

Så med det sagt... Dansa runt den upp-och-ned-vända penisen och befrukta jorden med er dryck, mat och sång. Ha en riktigt bra midsommar mina vänner.

Skicka era bästa Midsommarbilder till [email protected]


Kommentarer
Postat av: Carro

And Gotland: HERE I COME =) =) =)

2009-06-19 @ 09:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0