Nej men vad i hela friden...

Top Gear är onekligen VÄRLDENS bst bil program.

Låt mig elaborera...

Jag gillar inte bilar speciellt mycket. Eller jo, det är inget fel på bilar men att se någon köra en Ferrari runt en bana och berätta om hur snabb den är kittlar inte mina sinnen speciellt mycket. Vad Top Gear däremot lyckas enormt mycket med är att kombinera  humor med det hela och då blir jag helt såld.

Det är svårt att förklara och har ni aldrig sett det så förstår ni garanterat inte men om ni tittar på nedan klipp så får ni kanske en liten känsla för hur det brukar vara: (Ursäkta den URUSLA kvalisorten) Höj ljudet!



Det är inte utan att man nu bli lite ledsen när "The Stig" avslöjar sig själv....

(Källa: http://www.aftonbladet.se/bil/article5412835.ab)

Och för er som inte vet vem The Stig är, här komer lite Best of Moments!


Kommentarer
Postat av: TrooP

Du har helt rätt i vilket det bästa bilprogrammet är! Jag själv är lite av en bilnörd men TopGear uppskattas tillochmed av min fru som knappt kan se skillnad på en F1 bil och min golf! ;) Snabba tipps till dom som funderar på att titta på TopGear så finns det en sida som heter FinalGear... leta upp och titta på den! ;)

2009-06-22 @ 18:09:34
URL: http://www.troop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0