Namnterroristen slår tillbaka, igen.

För hundar år sedan (ca 2,5 månader) skrev jag ett inlägg som handlade om vilket namn man vill ha om man ska bli känd i media. Robinson-Robban, Idol-Johan och allt vad dom nu heter är ju ett resultat av sin medverkan i tv. Just mitt inlägg handlade om chipsmannen som sågs som misstänkt i bränderna som härjade i livsmedelsbutikerna.

Nu tror jag dock att jag har hittat den absolut värsta titeln någonsin...



Och för er som inte vet varfgör hon kallas för detta så kan ni kolla klippet nedan.




Inte så kul för henne kanske, inte minst med tanke på namnet som kom med prestationen, men man måste ändå säga att hon räddar situationen galant. BRA GJORT, Kräk-Eva....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Japp! Vad som hellst kan hända i direktsändning..

2009-06-11 @ 06:40:24
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0