Med framgång kommer bakslag (Och bakfylla)

Lori Petty är en av mina absolut favoriter. För er som inte sett Tank Girl så kan jag varmt rekommendera det. Speciellt för er som gillar filmer gjorda från tecknade serietidningar (X-Men, Wolverine etc)

Lori Petty började, om jag inte har helt fel som VJ på MTV för en hiskans massa år sedan men efter att ha slagit stort inom nerd.kretsarna (Tank Girl) så känns det som att det inte hände så mycket på kändisfronten.


Men, så händer det... Ny chans... Nya möjligheter och naturligtvis, nya skandaler.

Lori Petty var med i det sista avsnittet av Prison Break (Det som kom efter sista avsnittet och visade vad som hände mellan slutet och 4 år senare). Ni trodde väl ändå inte att det tog slut efter "sista" avsnittet? ;)

 Artikeln som är grunden till detta inägg hittar ni här

Hade det inte varit för detta enstaka avsnitt i PB så hade hon ta mig f*n aldrig uppmärksammats.



Lori... Kom tillbaka. Allt är förlåtet......





Kommentarer
Postat av: Angeliqua

WHAT...har de sista PB avsnitten äntligen visats nu?? Vi har ju bara kommit till avsnitt 16, vill ju se slutet already!

2009-06-09 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0