Man vet att en vän är en vän...

...när man hittar sig själv i denna sms konverstaionen.

BEEP BEEP (Min sms signal är iofs Stewie som kräver total lydnad i utbyte mot att man får leva men ni fattar kanske ändå)

"Du är en otrolig vän :) puss o kram!"

Helt ur det blå...
Frågar då naturligtvis vad man gjort för att förtjäna denna äran.

"Du har inte gjort mer än det du gör varje dag (L)"

Tänkter inte hänga ut dig vännen för jag vet inte om du satt din BROMANCE status på Facebook till "I'm ok with it" men du vet vem du är. :):)

Ni som läser detta, tänkt på att ta hand om era vänner. Det skadar inte att spontant skicka ett sms eller mail och bara berätta att personen är uppskattad. Jag vet att MIN dag blev betydligt bättre i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0