Jag blev just dissad...

Fick en otroligt rolig kommentar till inläget jag gjorde om Parez Hilton som blev misshandlad...

"FYI så ringde han polisen först, men de kom inte så i det utsatta chocktillstånd han befann sig i, sökte sig till twitter för att få dela sin upprördhet med någon. något som inte alls borde vara konstigt för en person som lever 22 timmar om dygnet på internet och har det som sin arbetsplats. Efter twittrande ringde tusentals personer till polisen som dök upp till slut. Den enda loosern jag ser här är snubben som hackar på ett brottsoffer i en oerhört utsatt situation"

1. DU SÄGER: FYI så ringde han polisen först:
Ok. Jag var inte där och jag har skrivit många gånger om att man kan inte skapa en åsikt om saker och ting om man inte var där så du som gjorde det inlägget jag kommenterer nu måste varit på plats. För jag kan inte för mitt LIV anta att du fått din information från media. "Vid nio på morgonen svensk tid kom nödropet från Perez Hilton. På Twitter."

2. DU SÄGER: "Efter twittrande ringde tusentals personer till polisen som dök upp till slut." 
Vart fick du den här informationen ifrån?? Definitfit inte från källan jag citerade.

3. DU SÄGER: "Den enda loosern jag ser här är snubben som hackar på ett brottsoffer i en oerhört utsatt situation"
Wow! Really? Det är ju MIG du syftar på!! Vad får dig att tro att hans story är mer trovärdig än Wil.I.Am's som skapade ett Twitter konto ENBART pga detta och skrev: " – Den här killen är galen, Han gör vad som helst för att synas i media, skriver han. "

Om du har information som bevisar mig fel så har jag INGA problem med att be om ursäkt offentligt men, om du, som jag, drar dina slutsattser baserat på vad du läser i media så skulle jag uppskatta om du kunde ge f*n i att anklaga mig för att hacka på ett "brottsoffer". Jag baserar min inlägg på vad jag läasre i media. På gott, och ont....



Kommentarer
Postat av: Max

Jag vet inte om du får allt ditt nyhets-/nöjesintag från Aftonbladet, men du borde ändå förstå att Aftonbladet är skit. Dem har ingen koll, utan vill bara få folk att läsa. Du verkar inte heller förstå det här med sökmotorer och google där man faktiskt kan hitta massor av bra information. Om vi på t.ex. Digg söker på "Perez" så bombarderas vi av nästan 10 sidor om detta. Välj ut några utav dem, jämför och se vad man kan lita på.



Du kan där se att han faktiskt hade ringt till polisen och senare bad sina "fans" att sluta ringa polisen när de väl hade kommit. Så sluta tjafsa mot folk när du inte själv har någon koll.



http://digg.com/search/page6?s=perez&sort=newest

2009-06-22 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0