Grönt klär dig inte

Jag blir så bekymrad när jag läser att det nu kommit en bok som smutskastar Will Smith.

Läser man dock artikeln så låter det mer som att det är någons bitterhet som tagit över det hela och jag hoppas innerligt att det är så. Jag tycker Will är så bra och han är en sådan där skådis som verkligen blommat ut på senare tid. Både Depp och Pitt gjorde det innan honom och vi ser ju vilka underverk som skapar. Depp behöver ju bara nämna att han ska vara med i en film nu så är den ju redan en hitt.


Kommentarer
Postat av: Annelie

I´m alive!



..håller med. Will ger ett så reko intryck, och gör jätte bra roller/filmer.

Har du sett hans senaste? Seven pounds?

Asbra!

2009-06-21 @ 10:16:21
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Angeliqua

Precis på samma sätt som jag anser att Tom Hanks = kvitto på att filmen är bra (nu har jag iofs inte sett änglar & demoner, men jag har inte blivit besviken på någon av hans filmer....nu inkluderar jag inte eran då Turner & Hooch, Sleepless in Seatle & Big filmades, de gjordes innan han blivit stor)

2009-06-21 @ 10:35:02
Postat av: Anders

Mr.Smith har ju gått och blivit scientolog på senare dagar så nog är han skum alltid. Men han spelar bra i de flesta filmer han är med i så vill han toka runt med Xenu på sin fritid är det väl upp till honom...

2009-06-22 @ 20:17:54
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0