Ett varningens ord... (Och nu kommer det nakenhet) 18+ eller nått i den stilen

För er, som jag, som älskar de gamla klassiska skräck filmerna så som Terror på Elm STreet, Fredag den 13:e och Halloween så måste jag skicka ett varningens ord.

För er som missat det så har man gjort en remake på Fredag den 13:e.

Ska ni se den? Sluta läsa.

ÄLSKAR ni Jason, så läs vidare....

1. Jason springer inte efter sina offer. HAN GÅR och hinner ifatt ändå!!!
2. Jason behöver inte tända lampor för att hitta folk. Han hittar dom ändå!!!
3. Jason tar inga fångar. Han dödar dom ÄNDÅ!!!!!!
4. Jason har inte en tygpåse övere huvudet. Han har... (håll i er) en HOCKEY MASK!!!! Hur många filmer ska det ta innan han fattar det?!?!?!?!?

Seriöst.... Vad fan tänkte dom med!!!

Inte ens tutt-scenerna var något att ha.. När jag ser denna så skäms jag över att vara att barn som vuxit upp emd dessa skräckfilmer.

Seriöst motherfucking NEJ nummer 1:


Seriöst motherfucking NEJ nummer 2:



Seriöst motherfucking absolut nummer 1:



Seriöst motherfucker I'M GONNA KILL YOU om jag var med i vilken annan film än denna? ABSOLUT!!!!:

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Haha, det är allt jävligt olika, ibland är det en jäkla massa som kommenterar och läser, andra dagar inte en jävel :) men tackar!



Aså, knepigt, för mig är det vanliga bokstäver!

2009-06-11 @ 16:53:23
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: MFC

haha

2009-06-11 @ 18:41:06
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0