Det var f*n mig inte en sekund för tidigt

Jag hävdar inte att Paolo kanske är den bästa ersättaren men Linda Isacsson var utan tvekan det absolut sämsta alternativet man kunde haft. Det är inte utan att man nääääästan börjar tro att någon har kommit på ett amrt sätt att göra relativt livstrogna robotar. Isch va tråkig och var och så gillar jag inte hennes röst heller men det kan inte hon hjälpa så Linda, om du läser detta, det var bara din inlevelse som gjorde att jag tröttnade. Kram? :):)

Paolo: KICK ASS!!!! Kommer bli fett kul att ha en fighter (Inte bara fighter som boxare utan mer som någon som varit med om mycket och tagit sig igenom mycket skit) som programledare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0