Dåligt med uppdateringar

Hej vänner,

Jag vet att det varit lite dåligt med uppdateringar nu på sista tiden men det beror dels på att det är så underbart väder men även att jag hittar helt enkelt inget att skriva om. Media tar ju inte upp annat än MJ just nu och det finns ingen anledning för mig att ge mig in i den debatten. Det sköter alla andra så bra.

Nu är det snart dags för festivalerna och som den bloggare jag är så jag fixat en EeePC med SIM kort så jag kan blogga både från Hultsfred och Roskilde. Sonisphere blir nog inte så mycket för där får man inte ta med sig kameran in (systemkamera). Men dom övriga ska jag försöka bevaka så gott jag kan. 

Så, fram tills Torsdag så ska jag råna en bank, städa hela lägenheten samt peppa så det blir kanske inte så mycket mer bloggande nu fram tills dess. Eeeeller så inser jag att det är så galet tråkigt att städa så jag sätter mig och bloggar istället.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vi är två.. Bloggningen hinns inte med just nu. Men vi ses när det regnar eller nåt! ;)

2009-06-30 @ 05:25:08
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0