Åsiktstorget

JAG JOBBAR HALVDAG IDAG OCH BLOGGAR SÅLEDES INTE PÅ ARBETSTID!

Jag tänkte jag skulle slå ett slag för Åsiktstorget igen då ingen förutom Akilles sagt något, trots att han inte sagt något om vad jag skrev om hans åsikt. Men, i vilket fall som helst ville jag skicka in en liten rolig bild och eftersom det känns som att banka huvudet i en vägg så tycker jag att denna bilden är galet bra.



Vad jag dock INTE var beredd på var bilden som dök upp som nummer 12 på Google när man söker på "Åsikt"



Tro f*n föräldrar är oroliga över vad deras barn ska hitta. F*n, på min tid så fick man hjälpa varandra för att hitta något bra. Nu för tiden räcker det ju med att starta google så har du all porr du behöver. Galet är det. Det var inte alltid bättre förr. :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0