Vad vet vi om vad som finns där ute egentligen?

Är det bara jag som blir förundrad över att vi fortfarande verkar hitta saker i haven som vi aldrig hört talas om? Eller, egentligen är jag kanske inte det med tanke på vilka enorma ytor vi talar om men ändå... Det måste ju finnas en gräns för hur lång tid det kan ta innan allt är upptäckt?

Jag har en liknande teori om människokroppen. Min fråga är hur lång tid det ska ta innan vi förstår oss på människokroppen tillräckligt bra för att kunna lösa alla sjukdomar. Någon gång MÅSTE vi ju komma fram till en upptäckt som gör att vi förstår hur man ska göra för att lösa de problemen som uppstår? Det finns ju inget på en bil som inte går att laga t.ex så det känns som att vi borde kunna komma dit med människokroppen snart med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0