!!!!!SPOILER SPOILER SPOILER!!!!!

Om ni, som jag, inte sett klart alla 6 säsonger av Sopranos ännu så rekommenderar jag er starkt att INTE läsa vidare detta inlägg.

Ni som känner mig, och har mig på Fejjsbukk, vet att jag i sjukdomens vecka började titta på Sopranos. Självklart blev man fast och efter ca 78 timmars tv-tittande på 3 dagar så var jag ikapp med säsong 3. 3 hääääärliga säsonger kvar. Men, gissa om jag blev förbannad när jag läste Aftonbladets artikel om den "riktiga" Sopranosfamiljen i New Jersey idag.

Artikeln avslutas med: "Tony Soprano applåderar i sin fiktiva himmel."

???? Det måste ju betyda att HAN DÖR????????? WTF OMG STFU GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!



R.I.P Tony Soprano? Eller? COME ON!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0