Roskildefestivalen Dag 1

Hej hej  alla vänner...


Nu sitter man i hamnen i Roskilde och har precis ätit frukost. Solen skiner redan och det båda  gott inför dagen. Många bra band idag och peppen är på topp. Gårdagen bjöd på en hel del kul med i form av band och evenemang.  Akilles, fick du mitt mms? Om inte, se sista bilderna. Tjejerna som åkte med mig satte ju igång redan vid 9 så det var en ganska lång biltur till Roskilde. J


Nåja... Njut av bilderna...




Väl inne på området:
.

Pettter: Riiiiktigt bra.....



Kattzenjammer: OMG va bra....!!!!!




Groundation: . Så bra som alla sa att dom va



Volbeat:



Roskilde by air:




Gay FISH!!!!


Kommentarer
Postat av: Akilles

WEeee japp jag fick MMSet o bilden är nu även mailad till mig, fyfan vad bra grejer!! :D:D haha gay fish r0ckz assååå hihi

2009-07-03 @ 09:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0