Hultsfredsfestivalen 2009 Dag 4 (Lördag)

Lördagen var, i mina ögon, helt klart den sämsta dagen. Det var inte bara den dagen då det var absolut sämst väder men även det tunnaste utbudet. Det enda som egentligen var något att se var ju Ice Cube men det missade jag med pga kö/biljett problem med en vän. Skit samma. 

Sahara Hotnights han jag se ett par låtar med men det var verkligen tråkigt. Jag tycker det känns som att "enformighet" var Lördagens tema på musiken. Recencenterna skriver att dom vuxit upp och hittat sig själva nu men om det är detta som är resultatet så tycker jag att dom ska ta och gå vilse igen för så otroligt enformight och slentriant som detta var var helt enkelt inte kul. När man dessutom tar upp Andrew W. K. på scenen och kör en frikking ballad så blir man bara ledsen i ögat. Speciellt när man VET vad han är kabapel till i form av upp-tempo-musik.

Winnerbäck såg vi och det var tydligen väldigt bra om man gillar hans musik. Jag har en 2 -  låtar som jag tycker om men efter 1,5 timmar så låter allt PRECIS likadant i mina öron. Stora creds dock för att ha spelat 4 olika shower på lika många dagar samt sista numret där han stod helt själv på scenen med en gitarr och trollband publiken. Det är inte många som klarar av det.

Viktigt att notera är även att Werner har skaffat en kompis, som i sin tur skaffade honom en kompis till... ;)

Det var allt för Lördagen så titta på bilderna och ha kul...




Winnerbäck




Kommentarer
Postat av: MFC

Jag hade chansen att kyssa en Werner för några veckor sedan i en viss ICA-affär men chocken över det långa håret distraherade mig.. men nästa gång!!!

2009-07-13 @ 00:31:27
Postat av: Fagel

Och för er som läser detta och undrar varför i HELVETE man sörjer över chansen att missa att kyssa Werner så kan ni kolla min andra blogg, http://fraggelberg.blogg.se/ikissedawernerandilikedit/

2009-07-13 @ 09:09:22
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0