Here we go again

Jag tycker fortfarande det är konstigt att vi har lagar som försvarar rashat men har lagar som gör det tillåtet att diskriminera homosexuella. I många civiliserade länder får homosexuella inte gifta sig och  i Sverige får man inte donera organ om man är homosexuell. Jag tycker det är fult om jag ska vara helt ärlig att lagstadga hat mot homosexuella.

Innan folk nu börjar skrika om att det inte är naturligt och att det står i bibeln så kan jag säga att för 100 år sen var det svarta det handlade om, för 50 år sen var det kvinnor och trots allt vårt bättre vetande så beter vi oss på detta sättet ändå. Pinsamt och trångsynt.

Blir dock glad när jag läser om det öppna brevet till Sverige från England. Stå på er Svenskar!!!!

Passa även på att kolla på denna reklamfilmen som Björn Borg släppte som utan tvekan är den bästa på länge...!!!


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Här har du en sida om du vill ha mer besökare till din blogg: http://www.viraltrafik.se/?metalnallen

2009-07-17 @ 15:02:28
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: MFC

Det är många knaslagar på gång här o var. Irland stiftade en lag mot hädelse nyligen.. inget i nyheterna om det men så är det ju Irland också.

2009-07-18 @ 00:26:23
Postat av: Angeliqua

När jag pluggade musik på Ohamns fhsk, ingick det Troslära (nej inte sådana där underbyxor)i kursen & prästen som undervisade kunde faktiskt påvisa bibelord som både hyllade & fällde homosexualitet. Så de som säger att bibeln är emot homosar, har inte läst hela sagan.

2009-07-19 @ 00:04:41
Postat av: Anders

Den reklamen var ju jättesöt! :)

2009-07-19 @ 13:15:43
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0