Smack my beatch up!!!!

Någon mer än jag som gjort det FATALA misstaget att fastna vid Super Sweet 16 på MTV???

Inte nog med att dagens snorval... förlåt, jag menar ungodomar har nada koll på vad som är vad men när man dessutom sätter dom i USA och ger paranteserna mängder med pengar så blir... det... bara.. FEL!!!!

Jag vill inget hellre än att stå framför dom och bara skratta. Eller gråta. Kanske krama dom eftersom dom inte inser vilka förbannade jävla puckon dom är.

O andra sidan så kan jag iofs relatera till mycket av det dom gör från den tid när jag själv var 16. Den enda skillnaden är väl kanske att jag inte skrek på mina föräldrar för att det var fel färg på BMW'n dom gav mig eller blev förbannad för att dom bokade Eminem istället för Jay-Z eller va fan nu var hippt på min tid.

Jag vet inte varför jag skriver detta. Blir bara såååååå irriterad.

Kommentarer
Postat av: Christian

jadu. Det här sitter Malin och jag och stör oss i kapp på varenda gång det är på TV, och vi KAN inte sluta kolla för man blir skönt vansinnig. ahhaha

2009-01-13 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0