Nyåret 08/09

Jaha mina vänner då var vi inne i 2009 och som det sig bör så avslutades året, ännu en gång, med en brakfest.

Middag intogs innan festligheterna kom igång på riktigt. Trerätters serverades och bestod av en skinröra på toast, lamrack med hasselbackspotatis samt vaniljglass med varm hjortronsås. Senare under kvällen bjöds det på pytonorm. Smakade rå svamp vilket var lite speciellt. Kul att ha gjort det men troligen inget jag ger mig på igen.

Kvällens buzzwords?

17 och Baaaaa-bap-bap-bap

Perka suger på 7,14,21 och Werner njuter fortfarande inte av gangbang.

Maten:


Werners "17":


Övriga bilder:


The Baa-paaaaa-pa-pa:


Kan även tillägga att även om Guinness gick upp igen så var jag inte först i säng...!!!!

Kommentarer
Postat av: Perka

You just gotta put your chicken helmet on... :)

2009-01-03 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0