Löning på Fredag

Jag brukar alltid ojja mig och tycka att livet är så surt när månaden börjar ta slut och man inser att man inga pengar har. Det gör allting så mycket tråkigare och jag hatar det verkligen. Jag känner mig dum för att pengarna inte alltid räcker så långt som jag velat men, sen insåg jag något idag när jag var och handlade på lunchen.

Jag är inte ensam...

Bara en sådan enkel sak som en stormarknad blir som ett slagfält av shoppande människor och det finns bara en slutsatts att komma till. Det finns fler än jag som tappert väntar in läningsdagen på samma sätt som man räknar ner till nyåret.

För dom som pengar har åker ju inte friviliigt ut löningsdagen och trängs med alla andra... Or do they?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0