Jag förstår inte hur vissa tänker...

Jag inser att man som skådis har en kontinuerlig press på sig att alltid se vacker ut och att man alltid ska vara på topp. Och visst, man kan skylla på vännerna som inte säger något men det är klart att det är kanske lite svårt att kommentera en batch operation. FY fan... Det DÄR skulle du inte gjort. :)

Nikki Cox blev för mig känd i serien Las Vegas och redan efter 2 - 3 säsonger började man ana att något inte var rätt. Jag kan inte för mitt liv förstå hur en så söt, vacker tjej gör så här. Snacka om före och efter kort. Danny, du valde rätt. Och efter att ha sett det här inser jag att det inte kommer att bli en säsong av Las Vegas till. I alla fall inte med Nikki eftersom folk kommer att sitta och klia sig i huvudet och undra VEM I HELVETE HON ÄR!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet.. det är hemskt.. finast var hon när hon hade sin egen serie för många år sen " nikki" om jag minns rätt... långt innan silikon bröst och waay to big lips!!! hon måste väll titta sig i spegeln och undrar: - va faan hände!

2009-01-08 @ 20:07:14
URL: http://believ.blogg.se/
Postat av: Fagel

Inget fel på silikon och operationer men någonstans måste man ju själv inse att man ser ut som att man blivit överkörd av ett strykjärn på knark...

2009-01-09 @ 11:19:41
Postat av: MFC

hm, värst av dom alla måste vara Linda Rosing, ringer blaskorna varje gång hon fixat en tid hos kirurgen bara för att upplysa oss om att det är dags igen... för läpparna att bli tjocka =)

2009-01-09 @ 14:19:43
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0