Gick ut för att dissa men måste nog hissa

Ni som någorlunda regelbundet läser min blogg vet att jag blir såååå irriterad över alla dessa populära bloggar som egentligen inte handlar om någonting alls. Så i ett försök att föda mitt hat mot dessa bloggar tänkte jag, för första gången någonsin, hoppa in på Blondbellas blogg för att se vad för smaskigt jag kunde få med mig till min egna blogg. Mycket riktigt, det hela börjar med en ung, söt tjej som naivt promotar kläder från HM, PM, Um och allt vad det kan tänkas heta. Men, så snubblar jag över detta inlägget och inser att det kanske inte bara är shopping, kläder och smink som gäller.

Däremot stör det mig fortfarande att man som 17 åring, bara genom att skriva om vilka kläder man tycker om, har en personlig assistent. Bitter? Jag? Ohhhh nej. Tycker bara vi kan dela på läsarna. ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0