FlondinBagel är inte pigg

Disskläjmer: Notera att detta är ett FlondinBagel inlägg. Det är mer av ett anti-inlägg som protest mot de bloggar där ute idag som enligt fuskstatistik och svenska folket är de mest populära bloggarna. Detta är bara ett försök av mig, FlondinBagel, att ta mig upp på listorna och en dag kunna stå på trappan till H&M med en tröjja i handen och säga... Det är JAG som är blogg drott.. ehh jag menar kung i Sverige.

Vaknade i morse, 11 minuter innan klockan ringde. Usch... Hoppade in i duschen men när jag kom ut insåg jag att jag inte skulle palla jobba idag. Sovit dåligt, sjuuuuk huvudvärk etc...



Så nu blir det en kopp kaffe till frukost. Intas i min FilippaK mugg. Aaaassnygg är den.

Kommentarer
Postat av: Zefour

ÖPÖÖÖÖÖ

2009-07-20 @ 08:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0