Bloggportalen säger:

Galenskap i goda vänners sällskap
En resumé av allt som är galet i världen och en insikt i hur min stackars lilla hjärna fungerar.
URL: http://fraggelberg.blogg.se
Atom/RSS:
Atom/RSS

Bloggen startade: januari, 2007
Proffs/privat: Privat Kategori(er):
Vardagsbetraktelser > Ingen ålder
Statistik: Besök senaste veckan: 99
Placering privata, alla: 3832
Placering privata, Vardagsbetraktelser: 1718


Vad sägs om att försöka få Mr Fraggelberg till nr1?? Kom igen... OM folk kan bli nr ett genom att blogga om smink och kläder så måste väl ändå jag kunna bli nr ett genom att dissa alla nr ett bloggar?

Spread the word. Kom igen!!!!

Kommentarer
Postat av: MFC

höhö, jag får dryga 40 unika träffar varje dag, jag vet att det finns folk som läser det jag skriver och är genuint intresserade av det jag skriver, något liknande är det nog för dig. När man kikar på sådana bloggar som Kenza och Blondinbella så är 99% rena marknadsföringsträffar. Det är ingen tröst, snarare tråkigt eftersom dessa bloggar suger bort folk från det som faktiskt är genuint intressant. Om jag visade snoppen o röven o lite smink så tror jag att jag hade hamnar på top-50 listan hos bloggportalen tämligen fort.

2009-01-25 @ 20:16:49
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: MFC

Kom ihåg att den statistiken du visar endast är från Bloggportalen, dina RIKTIGA besökare kan vara långt fler.



Jag installerade ett statistikplugin till min sajt som visade att jag har många besökare från Brasilien, Kina och Ryssland också (inte mer än svenska men det är några träffar iaf), kan var liknande för dig också.



Ingen tröst kanske men FUCK bloggportalen som ju ägs av bajsbladet. När jag gör ett inlägg måste jag MANUELLT pinga Bloggportalen för att få min pingad eftersom bloggportalens pingtjänst buggar. Kan vara en sådan grej för dig med? Jag vet att det buggar för min sajt blir pingad hos nyligen.se och knuff.se.

2009-01-25 @ 20:23:01
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0