Bara lite allmäna reflektioner....

Int ehelt otippat hamnade just Iphone som Enemy nr 1. Inte nog med att vi itne får ta med oss mer än 2 dl vatten på flygen men nu kommer vi med all säkerhet inte kunna få ta med oss en Iphone i framtiden. Humor på hög nivå men samtidigt måste man inse att vilken produkt med inbyggt OS kommer att kunna klara av det här så egentligen är dett varken nytt eller banbrytande, det handlar bara om att någon kom på det först till Iphone.



Samtidigt läser vi om folk som vill att vissa band ska komma tillbaka och visst, det finns väl en charm i att se revivals till höger och vänster men seriöst, många gånger blir det bara pankaka. Kolla bara hur Aftonbladet recenserade U2's senaste släpp. Personligen tycker jag det vore mer intressant att göra en lista med tv serier som borde komma tillbaka.

1. John Doe
2. Vampire the Masquerade
3. <INSERT TV SHOW HERE>



Jag är inte mycket för sport men jag måste ändå hylla denna hjälte som efter att ha åkt fast i 125 knyck på en 90 väg säger: "Jag hade lite för mycket medvind längs E4"

Dude... I love you!!!!!

Kommentarer
Postat av: MFC

iPhone är o förblir djävulens verk! Fast den såg ut att göra mer nytta med ett gevär än vad den någonsin kunnat annars?



höhö

2009-01-20 @ 20:03:15
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0