Wohoo....

Slutade på 282 igår... Tack tack..!

Kommentarer
Postat av: Hiba

"Fagel" - Jag har aldrig sett en kommentar skriven av dig, så var du har skrivit eller inte skrivit är helt enkelt irrelevant för mig. MEN en sak som fick mig att undra - vilket gjorde att jag kommentera ditt inlägg är för att du uttryckte dig på ett jävligt otydligt sätt som fick mig att tro att du så gärna ville kommentera något av det hon sagt. Mer än så är det inte! Sen så handlar de inte om att inte lyssna eller ta åt sig utav vad andra säger. Det är exakt det jag försöker få sagt, du spelar på faktumet att hon är 19 i kommentaren du skrev till mig. Som om det vore en uppenbar anledning till just varför hon är så uttrycksfull och öppen om sina åsikter och tankar. So what om hon är 19? Det är inte så att det är slags "fas" hon går igenom där hon helt plötsligt vill gå lös på allt och alla. Ex. Hon är muslim och islam är något hon brukar ta upp väldigt ofta i hennes inlägg. Gång på gång måste hon skriva inlägg och disskutera om hennes tro för att det är alltid någon jävel som ska komma och skriva en massa onödigt skit. Hon känner sig tvungen att försvara det hon tror på. Det är tyvärr inte något som kommer ändras inom det kommande åren då hon är "lite" äldre. Folk måste inse att det här är den hon är - hate it or love it.



Genialiskt som i bra alltså? Grymt, då är vi två som tycker det.

2009-02-12 @ 09:58:27
URL: http://hibaaq.blogg.se/
Postat av: MFC

Är jag fortfarande en idiot?

2009-02-12 @ 10:49:29
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0