Skumma nummer på hög

Igår kväll kl 23:06 fick jag telefonsamtal från +18886068394. Det första som ringde till i huvudet var alla varningar från tidningarna om att man inte ska svara på vissa nummer eftersom man får en hjärntumör, stortån ramlar av och dom länsar ditt telefonkonto. Mycket riktigt så visar det sig att +18886068394 är ett nummer man ska hålla sig borta från.

Så efter att inte ha svarat så kollar jag på tv igen men 6 minuter senare ringer det igen men då är det fråpn OKÄNT nummer. NU blie jag lite mer osäker eftersom min syster bor i USA och när hon ringer blir det alltid okänt men, med tanke på det tidigare samtalet så bestämmer jag mig för att inte svara.

Inget mer händer förens i morse vid 06:56 då det ringer från OKÄNT nummer igen. Den här gången svarar jag men personen på andra sidan lägger då på...

Whaaaaat?

Kommentarer
Postat av: MFC

När jag var i yngre tonåren fast det ett nummer i Landskrona man kunde ringa o den som svarade svarade alltid "bögen". Kan vara ett tips?

2009-02-11 @ 23:43:43
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Fagel

När jag var liten kunde man ringa nummerupplysningen från en telefonkiosk och när dom la på så busvisslade man i luren och då kunde man ringa vart fan man ville. :):)

2009-02-11 @ 23:45:51
Postat av: Skagge

Dessa "påläggare" (hmm kul namn) har börjat ringa som fanken. HATAR DEM!!!!

2009-02-12 @ 08:19:17
Postat av: Fagel

Kan inte för mitt liv förstå vad syftet är om det nu är något skumrask bakom det hela...

2009-02-12 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0