Recensioner för kommande festivalsommar

Jag fick besök av en kille på bloggen häromdagen som kallar sin blog Metalnallen och även om hans blogg inte är ny på nått sätt så var den ändå väldig ren, fräsch och fylld med bra information. Vill ni ha recensioner och betyg på Metalskivor så kommer denna blogg att bli en bra källa, trots att den är relativt nystartad.

Men, det gav mig en idé om att man kan ju göra samma sak här fast med inriktning enbart på Festival Sommar. Eftersom jag ändå lyssnar på i stort sett all musik innan så kan jag ju lika gärna ge er mitt tycke om det hela.

Så, när tid ges kommer jag att skicka ut lite info.

Besök Metalnallen under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0