När fullkomlig idioti möter verkligehet

Hej och hå,

Att jag för mitt liv inte kan förstå hur alla dessa "mode" bloggar kan vara så stora vet nog alla vid det här laget. Men samtidigt är det väldigt intressant hru alla dess "mode" bloggar titt som tätt försöker skjuta in en liten genomtänkt kommentar, mest för att försaöka dra fokus från vad det är dom egentligen skriver om. Katrin Zymto...Znytm... Zyxmyzy....

Äh fuckit...

Katrin skriver nyligen ett inlägg som jag inte tror hon insåg hur otroligt dumt det verkligen var. Hur kan man sjunka så lågt att man idiotförklarar sig på det sättet? Jag fattar verkligen inte.... Det roliga är att det känns som att fler verkar tycka att det räcker nu. Men, som dom sa om Howard Stern:

"People have done studies showing that people who love him listen to him on an average of one hour just to see, "What he's going to say next."

Here's the interesting part, the people who hate him listen to Howard on average of three hours just to see, "What he's going to say next."


Jag skrev i ett inlägg tidigare om ett skapande geni som provocerar så till den grad att man bara vill skrika rakt ut men möjligheten att kommentera är borta. Detta har Katrin Zytmnon... Znmoy... (FRIKK!!!!) inte tagit fasta på.

Min slutsatts, Katrin är inte bara otroligt ignorant men även en masochist.

P.s: För att slippa gå in på hennes blogg då jag vet att det kan vara lite jobbigt så har jag tagit mig friheten att citera henne nedan:

Jag ser på nyheterna. Problematiken idag ligger i Polen och Ungern. Där plockar de levande fåglar på fjädrar. Jag exponeras för rappa bilder från hur detta ser ut i praktiken. En babushka sitter på en pall. Hon har sina ben brett isär och mellan dem håller hon nån typ av gås som hon sliter i fort fort fort. Hon håller gåsen på ett vulgärt sätt i halsen. Strypgrepp kan man säga.

Min spontana jämförelse går till vaxning. När den där gåsen blir plockad på sina fjädrar har den samma uppsyn som jag har när jag blir vaxad. Gåsen blir av med sina fjädrar jag blir av med mitt hår. Gåsen blir hållen i strypgrepp under sin behandling. Jag önskar att jag blev hållen i strypgrepp. När gåsen är färdigplockad har den hög puls. Kameran zomas in på hans hjärta som ordagrant sitter i halsgropen och pulserar. Exakt som jag känner mig efter en vaxning. Den enda skillnaden är att gåsens fjädrar kommer till nytta. Mitt hår kommer inte till nytta. Alls.  

Bra tycker jag att svenska folket får sig en tankeställare och kanske har lite mer förståelse för att jag börjat med laserbehandling av mitt hår. 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Såg din kommentar på katrins blogg.

Jisses vad korkat av henne.. tror du hon är så pantad eller att hon bara vill provocera?

Jag har alltid trott det senare.. men nu vet jag verkligen inte längre.

2009-02-05 @ 18:45:31
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: MFC

Nu tar vi detta.. lugnt och fint..



ZYYYYTOOOOMIIIIIEEEERSKAAAAAA



För övrigt håller jag med, ordet "moron" kommer på mina tankar.



Nåja, sjuka är att sånna ärkepuckon som hon får plats i media. Jag är inte avundsjuk, jag bara konstaterar att låg iq fascinerar.

2009-02-05 @ 20:16:35
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: azze

att se på ett djur som plågas men samtidigt bara kunna tänka på sig själv...

btw - howard stern 4 president.. (after MFC ofcourse)

2009-02-06 @ 00:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0