Morgonens genomgång av bloggar i kommentarer

Hej och hå,

Då var det dags att vakna igen och ta sig an ytterligare en dag av jobb och lustigheter i media. Idag är dock fredag vilket är underbart måste jag säga. Har dottern i helgen och det ska bli mysigt. Saknar henne väldigt mycket.

Bloggare från igår är trogna annelie & CrimsonAnna. Vi hittar dock även Jenny (http://www.jennybloggar.se/) som är nykomling till familjen. Jenny har fibromyalgi vilket för mig egentligen abra var något ord man läst i tidnignar eller hört kastas omkring av diverse olika anledningar men efter att ha läst ett inlägg av henne med en "dikt" om hur det är att ha detta så fick jag en helt ny insikt och respekt.

Skijk (polisen i filmen) var inne med men han har ingen blogg så han tänker jag inte nämna. ;P

Kommentarer
Postat av: MFC

Tråkigt med fibromyalgi, hittar inget annat ord eftersom svenska språket inte har något vettigt ord för att beskriva lidandet. Vet att min sambo länge gick omkring med smärtor som klassades som fibromyalgi innan de kom på att det var triggerpunkter, vilket inte lindrade hennes smärtor och jag vet vilket helvete det är. För mig är det same shit different name på något sätt. Jag tror att det ända som hjälper är att det finns folk runtomkring som bryr sig och kan hjälpa när det behövs.

2009-02-20 @ 11:22:59
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: annelie

..plötsligt känns min vinterkräka som en barnlek..

2009-02-20 @ 17:11:00
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0