Med erfarenhet kommer man långt

Läste just något otroligt kul på en blogg som någon kille har där han ska dela med sig av speltips, trav, sport och allt möjligt.

"Jag har under mina fyra år som aktiv tippsare vunnit en hel del fina pengar för mina insatser. Min största vinst var 2800 kr och insatsen då var ynka 54 kr. Jag vill nu brja dela med mg mina kunskaper inom detta."

Man ska ABSOLUT inte pissa på 2800 i vinst men, det kanske inte klacificerar dig som en vinnare så till den grad att du bör lära andra hur man spelar. ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kan inte sluta flina.. haha, vilken kille.

2009-02-12 @ 16:00:07
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Fagel

Visst är det lysande? Så underbart med folk som har den sortens självförtroende

2009-02-13 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0