Godmorgon mina vänner

Jaha då var det morgon igen och idag blev det hemmavistelse för Herr Fraggelberg.

En titt på kommentarerna imorse var verkligegen upplyftande då det var väldigt många denna gången. Roligt att se att det finns folk som kommer tillbaka.

MFC, annelie, Angeliqua, Metalnallen, J, akilles och pseudonym förgyller bloggen med sina kommentarer men idag hittar vi även HDR-fotografen också. Hetaste ämnet igår var hur man gör när man kommenterar bloggar. Ska man svara i sin egna blogg eller ska man ta och svara i bloggarens blogg. Den är lite lurig och båda läger har sina sidor.

Jag föredrar att svara här i min blogg av en anledning. Man håller ihop tråden vilket innebär att det är betydligt lättare att föja flödet.

Så med det sagt så blir det NOG så jag kommer fortsätta.

Ha en trevlig morgon. Återkommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Jäklar i mig vad reklam man får :)

2009-02-24 @ 19:48:00
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0