Genomgång av bloggare som kommenterar

Då ska vi se...

Under gårdagen besöktes vi som vanligt av annelie och mfc. Tack för era återkommande synpunkter. Det gör det lite lättare att fortsätta när man vet att någon verkligen läser.

Ytterligare en gamal bekant som jag dock inte hört av på länge innan nyligen är Angeliqua. Hennes och hennes mans blogg Krokopadda ger dig precis det bloggen föreslår, en insikt i en barnfamiljs liv. Angeliqua och jag känner varandra IRL så det är roligt att läsa sina vänners påhitt.

Sist men inte minst har vi Luulee som bjuder oss på vad jag kallar för en dagboksblogg. Handlar mycket om just här och nu.

Kommentarer
Postat av: Akilles

Jag då? :P

2009-02-21 @ 23:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0