Ett sista farväl

Efter dagens kommentar från Merei så har jag belsutat mig för att inte "palla" längre...

Jag har försökt få henne att förstår att jag aldrig hade för avsikt att vara otrevlig eller dissande och tom med folk som dissade mig innan har börjat förstå så nu, Merei, säger jag ett sista farväl. Jag pallar helt enkelt inte med dig längre.

Merei? Merei who?

"- jag fick ditt mejl idag ? och jag besökte dig dagen efter att jag hade skrivit om dig för jag visste väl att du skulle gilla uppmärksamheten och fortsätta som en idiot !"

Kommentarer
Postat av: Annelie

..tror faktiskt du gör rätt.

2009-02-13 @ 18:17:45
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Fagel

Tack.. Jag tror faktiskt du har rätt. :):)

2009-02-13 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0