Detta må vara 2000-talets "klapp på axeln"

Vi ser ju löpande dag för dag hur saker och ting förändras runt omkring oss.

De coola killarna på stan är helt plötligit inte så gamla och coola utan jämngamla eller yngre. Datorspelen har gått från 2 färger till 256,000,000. Våra barn idag kan inte förstå att vi växte upp utan kommerciel radio och tv.

Nu har ytterligare ett begrepp gått ur tiden.

"Ge dig själv en klapp på axeln" kan jag tycka är ett bra uttryck men samtidigt ganska tragiskt. Ge dig själv.... Det måste ju inneära att ingen i din omgivning finns där för att göra det åt dig. I vilket fall som helst så har jag varit ganska duktig idag så jag mig själv en high five.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha! snacka om ett smhälle för "en"...

2009-02-15 @ 08:20:08
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0