Då var det dags för plågorna att börja igen. Ikväll, deltävling 1

Då så mina vänner var det dags igen för Melodifestivalen. Som så många år innan sitter jag redan nu med ett barns fötjusning och väntar på att få mummsa i mig egna hamburgare, tigerräckor och vitlökssås till tonerna av vår svenska elit som inom kort ska ut i världen och representera svenska intressen i melodifestivalen.

Men, som så många år innan vet jag att inom kort kommer jag att bli hysterisk över röstfusk, grannsämja och illa valda låtar. Ja ja... Ikväll är det i alla fall deltävling 1 (SVT 1 kl 20:00) och jag som så många med mig kommer att vara bänkade i soffan.

Caroline af Uggla är den artist jag ser fram emot mest på del tävling 1 men, BWO, Thorleifs etc kan bli galet spännande med.

Vi ses i mörkret.

Källa: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=79680

Kommentarer
Postat av: Annelie

YEEES!!! ÄNTLIGEN!

Oiiiii!



Undrar hur det kommer sig att det är så underhållande?..

2009-02-07 @ 18:44:57
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0