Nu vette fan om jag är så sugen längre...

För inte allt för länge sedan öppnade det upp en tatueringsstudio tvärs över gatan från mig och jag såg det lite som ett tecken på att det kanske var dags att skaffa en. Jag är oskuld på den fronten men i dagens samhälle är det nästan så unikt att det vore en skam att tatuera sig. I vilket fall som helst så är jag rätt sugen.
Men så inatt hade jag en galen dröm som gjorde att jag blev tveksam igen.
Jag skulle göra tatueringen och det jag skulle ha var texten "Told you I' do it" eftersom ingen tror att jag någonsin kommer att göra den. Nåväl, tatueraren tyckte att det var en bra ide att skriva det på spanska men det var ingen som kunde spanska förutom en kille som kunde litegrann. Så han skrev ner texten men efter ett par ord stod det bara "etc. etc." och jag kunde inte för mitt liv hänga med på hur det var tänkt att dom skulle lösa det hela. Nåväl, dom satte igång och det var en otroligt skön smärta. Men när jag tittar ner så ser jag att dom tatuerat mitt finger istället för min arm och mycket riktigt står det "etc etc"...
FRIKK!!!!

Kommentarer
Postat av: MFC

höhö



dina drömmar är svåra att tolka :>

2009-12-12 @ 11:16:18
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Fagel

Mmmmm. Och det här var en av dom mer normala med... Ha ha ha

2009-12-12 @ 11:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0