Jävla Iphone...

Undra om jag kan stämma någon för de 4 minuter av mitt liv som jag trodde att min Iphone var död...

Snackade med en polare, låste telefonen och då dog den. Reagerade inte alls på start knappen eller VAKNA FÖR I HELVETE knappen heller. Men, som veteran i branschen så insåg jag att om jag skickar in den kommer den tillbaka med en faktura på 800 spänn pga "Inget fel funnet" så jag googlade lite och det visar sig att en HW reset löste problemet. (Tryck lilla knappen längst upp till höger och den stora runda längst ner samtidigt i ca 10 sekunder)

Så här har ni lösningen om någon annan där ute skulle drabbas av samma sak.

Tack... gode.. gud för internet.

Källa: http://www.99.se/upplasning-jailbreak/226221-hjaeaeaelp-min-iphone-dog.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0