Jag förstår inte...

Hur kommer det sig att folk utrycker sig i termer som "Men givetvis känner man en viss sorg." och " Just nu känns det bara tomt. Men det är bara att ta nya tag. Men blir man ju såklart jävligt förbannad."?? Visst, jag köper att det är tråkigt att den brinner men... i... all... ärlighetens... namn.... Är det inte det som är traditionen med den där bocken? Dom måste ju inse att om den brunnit 25 av 44 gånger så är det en tradition. Inget annat. Jag menar när tom en full amerikanare försöker bränna ner det för att han tror att det är just tradition så är det nog bara att inse att antingen gör man som 1971 och skiter i det eller så nyttjar man resuserna man har för att försöka få den att stå kvar. Det har ju blivit lite av en kamp mellan skaparna öch förgörarna och årets brand är ju bara ytterligare ett bevis på det. Nu har man tom stängt övervakningskamerorna utifrån för att ingen ska åka dit. Det jag tycker är tråkigt är när folk vandaliserar den enbart genom att slå sönder. Jag vet, det är hyckleri men som jag sagt om och om igen i detta inlägget så ska bocken brinna. Den ska inte slås sönder. Eller köras sönder av en raggarbil som den gjorde 1976. Vad jag dock för mitt liv inte kan förstå är att man under 1973, 1975 och 1977 inte har några uppgifter på om något hände? Really?



Kommentarer
Postat av: MFC

Itwasnt me!!!



god jul på daj!!!

2009-12-24 @ 13:07:30
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0