Inte så kul men väl något jag vill minnas...

XXX säger:
*snacka pop
*får akut lust att tugga tuggummi å snurrar håret mellan fingrarna


Fagel
säger:
*Noooooo... Singer songwriter... Mycket bättre... Men näst sång tror jag du kommer att älska... Så sjuuuuukt deppigt bra...


XXX
säger:
*asså i like it
*I like tralligt

Fagel säger:
*Ja hon är MAKALÖS... Såg henne på hultan. Fy fan. Jag grät när jag gick därifrån. Du kommer fatta när du hör nästa låt


XXX
 säger:
*den åkte in i min "gott å blandat"


Fagel säger:
*Sweeeet


XXX säger:
*fan min gott å blandat är en djungel
*måste rensa den


Fagel säger:
*Nästa låt är dock grått, trist, deppigt jag har liten kuk och inga pengar mappen som gäller


XXX säger:
*jevla XXX la in massa crap där oxå


Fagel säger:
*HAAAANG HEEEER


XXX
 säger:
*räknas telefonsex på fyllan?
*;)


Fagel
säger:
**asg* Nej fan... If you liked it then you should have put a ring on it...
*Allt annat är fritt... ha ha ha


XXX säger:
*HAHAHA
*I didnt like it that much
*fuck marrige


Fagel säger:
*Preciiiiiis. Alltså... Your home free dude...


XXX säger:
*ok låt 2 nu


Fagel säger:
*Åhhhh
*Börja inte lipa
*Och tänk inte på alla gamla vänner du aldrig tärffar längre... Tänk inte på förlorad kärlek och tänk inte på söta små hundvalpar som blir rövknullade av Somaliska soldater


Kommentarer
Postat av: skijk

Du har sjuka vänner!

2009-12-07 @ 20:01:19
Postat av: Fagel

Smooooth dude... Real smoooth

2009-12-09 @ 18:30:50
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0