Dark Roasted Blend - Eller hur man håller sig sysslosatt

Hittade en rolig blogg häromdagen med TONNVIS av roliga bilder som heter Dark Roasted Blend. Om ni som jag får mycket skämtmail så känner man till slut att man ta mig f*n har sett allt snart men på denna bloggen var det MÄNGDER med bilder jag aldrig sett innan.

Kan starkt rekommendera en titt, speciellt på deras Outrageously Creative Ads. Helt sjukt vad mycket ball reklam det finns där ute. Eller vad sägs om nedan bild för ficklampor?



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja verkligen! Har läst alla böckerna, gillar tvåan bäst. Filmen var dock inte ressigerat lika bra som jag hoppats på! Har trean kvar, tänkte se den till hälgen! Vad tyckte du? :)

2009-12-08 @ 22:03:48
URL: http://mwmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0