2 dagar kvar....

Jaha mina vänner... Då är det bara två dagar kvar till 2010 och även så starten på mitt mest spännande år yet to date. Om två dagar ska jag försaka detta härliga fenomen vi kallar kött. Rött, blodigt, hederligt kött. Jag fick en kommentar innan på bloggen, och även när jag talar med folk i det riktiga livet, att det inte kommer bli några problem med att vara vego i en månad. Men då måste jag förklara en sak för er innan ni säger så.

Om ordet "Militant Köttätare" hade funnits i ett lexikon och ni hade tagit er tid att slå upp det så hade ni sett en bild på mig. Jag är den där killen som drar på mig en rånarluva, springer in på Coop Nära runt hörnet och slänger ut alla tomater i frihet. Morötter, blomkål, (dock ej brysselkål för dom jävlarna förtjänar att dö i fångenskap) gurkor och sallader flyger i en salig blandning rakt ut genom dörren där dom får ta sina sista andetag i frihet.

Jag gillar kött. Det finns egentligen bara en sak jag gillar mer än kött och det är MER KÖTT...!!!! Usch... Kunde jag inte börjat med något enkelt så som inget sex...

Så frågan är hur man ska skapa ett värdigt avsked inför den 1:a Januari. Ska jag köpe en ko och grilla i köket? Kanske köra en gris i en mixer och göra milkshake? Vad säger ni?

Under tiden kan ni njuta av vääärlden mest syniska, roliga komiker där han just diskuterar KÖTT!!! Om det finns ETT youtubeklipp ni ska se idag så är det detta även om det är ca 10 min.

(Om du är rökare och/eller köttätare så kommer ni tacka mig.
Om ni inte röker och/eller är vego.... Well... njut...)


"What are you?
I'm a cow.
Get in the fucking truck.
But I'm an animal?!?
You're a fucking baseball glove..."



Kommentarer
Postat av: MFC

Dennis Leary kickar röv! Räddade 90-talet för mig!

2009-12-29 @ 20:42:47
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: MFC

8:25 EPIC!

2009-12-29 @ 20:47:18
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0